pondělí 16. dubna 2012

Je libo růžovou

Kamarádka má dvě kouzlené holčičky a ty nutně potřebovala růžové čepičky, tak aby nebyly až tak moooc sladké..........


5 komentářů:

  1. Teda Oli, já mám taky dvě holky a začínám uvažovat, že si od tebe nechát nějaké uháčkovat, co kus to skvost. Já jsem v háčkování začátečník, ale nějak není čas se zdokonalovat. Na tvoje kousky moc ráda koukám - k tomu vždycky super nafoceno - prostě parádička :-)hezký večer Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Markéto, já bych se zase potřebovala zdokonalit v šití :o))), u tebe se vždycky krásně zasním :o))
      Moc děkkuji za pochvalu, se tu červenám :o)). Jestli budeš čepičky chtít, ráda je pro slečny udělám.

      Vymazat
  2. Ten je krásný a moc sluší!!Připomíná mi bonbony z dětsví!

    OdpovědětVymazat